2010年6月17日 星期四

简短留言(4)

秀兰
认识你时,我就叫你帮我,很感动。
可是,你也不用记到现在的。
[我当然记得...帮了你还要被你骂...很难要忘记咯...]
你的性格很像以前的我。
如果我有什么东西做错了,
我在这里跟你说对不起!
[我说过了...不是你的问题....
是我自己的问题....你不用道歉...]
你把你那火爆的脾气给减少一点吧!
然后,照顾好你自己!
嘉欣
你是我们这个kem最"红"的人了。
你真的很多话leh...跟你聊天好像有聊不完的话题。
真的很庆幸可以跟你被分到同一个Kem...
虽然我们不同company,
但却阻止不了我们交友...
真的有一句话想对你说很久了...
不要骂jiang多粗话了lah...
[哪里...我是被别人气到才会酱的...我很斯文的...]
下次有缘我们再一起作弄燕婷...^^haha...
[哇哈哈哈...一言为定...]
Goh Xue Mei
Hello Nicky!!It is my pleasure 2 meet.
Your fisrt impression
when i saw u r u r such an active person,
funny plus u r more recagnised
with your red shocking hair
(4 d Alpha spirit of course).
I hope that u will do d best in your future.
I don't like to say goodbye n farewell
so i hope that we can still
keep in touch in your future...
Hey,when u get married in d future
do not 4get 2 invite me ah...(he...he...he...).
Maybe we can hang out 4 movies
with a Alpha geng in holiday.
Add me in d facebook n sms-ing me...
ok!!Do remember me.
After 10 years,when u read tis message
don't 4get a girl called GOH XUE MEI(sapphire)

沒有留言:

張貼留言